Tämäkin päivä se sitten koitti. Ihka ensimmäinen blogipostaukseni. Tästä se maine ja kunnia lähtee, kohta olen Suomen seuratuin realitytähti, mutta ei keskitytä nyt siihen.
Olen aina ajatellut blogit sellaisena, että sen kirjoittajalla täytyy olla "miljoona ja yksi" asiaa, joista kirjoittaa.

Ja että minun elämäni olisi sellaista tylsää luettavaa, jolla ei ehkä olisi muuta virkaa, kuin unilääkkeenä toimiminen.

Mutta tutkittuani monen monia blogejahuomasin, ettei se kaikilla muillakaan ole niin "räjähtäviä" tai "erikoisia" kirjoituksia, joita he ovat julkaisseet.
Tavallista elämää, tavallisen tallaajan silmistä kuvailtuna.


Blogin käyttämistä työvälineenä en näkisi minään ongelmana, ainakaan mikäli en olisi sen ainoa kirjoittaja.
Se voisi toimia hyvin "kirjavinkkelinä" tai sitten eräänlaisena katsauksena sen "kirjastotädin" tai "sedän" näkökulmasta.
Siellä voisi myöskin olla hyvin ilmoituksia tulevista tapahtumista, järjestettiin ne sitten kirjastolla tai jossain muualla.

Se voisi toimia sellaisena "alustana", jossa saisi pääasiallisen tiedon kirjastonsa/kaupunginsa tapahtumista, yhdestä paikasta!


Yksinään minusta ei olisi kuitenkaan "tähän" hommaan. Varsinkin kun taipumuksena minulla on saada mitään luovaa aikaiseksi, vain ja ainoastaan silloin, jos olen sopivalla tuulella/aihe kiinnosta minua 110%. Eikä kyllä välttämättä silloinkaan..

Vlogit on myöskin vaihtoehto, mutta kun siinä pitää puhua kameralle. Olen kokeillut sitä pari kertaa muissa tarkoitusperissä, ja se "ei mennyt niin kuin Strömsössä".

Toisena olisi se, että olen todella huono arvioimaan, olisiko se kirjoitus sellainen, joka kiinnostaisi lukijaa.

I know, sinne kirjoitetaan ihan tavallisesta elämästä. Että sen ei tarvitse olla mitään "Mission Impossiblen" kaltaista menoa ja kommelluksia. Mutta silti, todella vaikea olisi nähdä minua vakituisena bloggarina.

Yksinään kun en kuitenkaan saisi sinne kirjoitettua, kuin ehkä pari kertaa vuodessa.
Mutta jonkun työkaverin kanssa? Miksei........ ehkä..

...............

........................


kai........?

 

-Heimo "Hemmo" K